FixPMO Services

Szerezze meg ISO 9001 tanúsítványát, gyorsan!

ISO 9001 tanúsítás
2-50 fős cégek számára, 30 napon belül.

Egyszerűbb mint gondolná!

  • Gyorsan
    30 napon belül megvan a tanúsítvány.
  • Sikerdíjas garanciával
    Kockázatmentes, csak utólag a sikeres audit után kell fizetni.
  • Költséghatékonyan
    A piaci árnál olcsóbban.
  • Teljes MIR kiépítése
    Cégére szabott MIR dokumentumok, folyamatleírások, szabályzatok, nyilvántartások.

Hívjon az árakért!

+36 30 570 3238

Kovács-Kruzslicz Anita, PMP

szakmai vezető

ISO 9001

Referenciák >

Teljes körű
ISO 9001
tanúsítás
intézés

Hogyan dolgozunk?

  1. Bemutatjuk a módszerünket, ami biztosítja a gyors végrehajtást.
  2. Beszélgetünk pár alkalommal online Önnel és kollégáival, felmérjük a céges folyamatokat, javaslatokat adunk.
  3. Kialakítjuk a minőségirányítási rendszert (MIR).
  4. Elkészítjük ez alapján a több mint 30 db ISO dokumentumot.
  5. Az anyagokat együtt átnézzük, javítjuk, kiegészítjük.
  6. Megszervezzük a szükséges auditot, a bejáratott auditorunkkal.
  7. Audit, ahol mi is ott vagyunk és segítjük a gördülékeny lefolyását.
  8. Másnap megkapja az ISO 9001 tanúsítványt!

Minden dokumentumot mi fogalmazunk és írunk meg.

A részleteket egy telefon során elmondjuk, hívjon:

+36 30 570 3238

Sikerdíjas
Garancia

Minden ISO 9001 auditot sikeresen levezényeltünk, így sikerdíjas garanciát vállalunk.

Önnek csak sikeres audit után kell fizetni.

ISO 9001
tanúsítvány
előnyei

Előny pályázatoknál, közbeszerzéseknél


A pályázathoz, közbeszerzéshez már egyre gyakrabban kérnek meglévő ISO 9001 minősítést.

Nagyobb esély a külföldi piacokon


ISO 9001-el sokkal nagyobb esély van egy külföldi üzlet megszerzésére, mint nélküle.

Megbízás elnyeréséhez


Sokszor már az viszi el a megrendelést, akinek van ISO 9001 minősítése.

Beszállítói szerződéshez


Bizonyos piacokon, iparágakban az ISO 9001 tanúsítvány elengedhetetlen a beszállítói státusz eléréséhez.

Folyamatok rendbetétele, hiányosságok pótlása


Sokan az ISO bevezetés aprópoján a céges folyamatokat is rendbe teszik, és az addigi üzletmenet hiányosságokat is pótolják.

Így két legyet ütnek egy csapásra, az ISO is meglesz és a céges munkamenet is frissítésre kerül.

"Profibb és komplexebb szolgáltatást nyújtott, mint több korábbi sokszemélyes, nagynevű tanácsadó csapat."

Péter Árpád

Allied Software Kft.

"... a PMO iroda kialakítása mellett sikerült irányításával bevezetni az ISO9001, az ISO14001, az ISO20000 és ISO27001 minőségbiztosítási, szolgáltatásirányítási és információbiztonsági szabályrendszereket a cég folyamatait és szervezeti működését optimalizálva..."

Beke Zoltán

Soloron40 Zrt.

"... rendkívűl tudatos és proaktív gondolkodású, szó szerint elébe megy a problémáknak."

Kovács Balázs

Answare Kft.

"Anitával évek óta dolgozunk együtt, mind ISO minősítések tanúsítási eljárásaiban, mind projektmenedzsment területen. Elmondhatjuk, hogy a közös munka során minden esetben felkészültnek bizonyult, az általuk nyújtott szolgáltatás minősége kiegyensúlyozott és magas szintű."

Tóth Zsolt

SCMax Solutions Kft.

Telefon

+36 30 570 3238

Email

office@fixpmo.hu

FixPMO Services Kft.

1202 Budapest, Pirók Gyula u. 31.
Adószám: 13563758-2-43
Cégjegyzékszám: 01 09 390673

Kovács-Kruzslicz Anita, PMP

szakmai vezető, FixPMO Kft.

kovacs.kruzslicz.anita@fixpmo.hu

Kovács-Kruzslicz Anita, PMP - ISO 9001

A folyamatfelmérésben, -dokumentálásban 20+ éves tapasztalattal rendelkezem, PMP képesítésű projektmenedzser vagyok, és alapos ismerettel rendelkezem az ISO 9001 szabványt illetően.

A felmérési-, folyamat dokumentálási-, és szervezési képességeim biztosítják a kompakt, 1 hónapos audit felkészítési projektek sikerét.

Az elmúlt években 100%-ban sikeres ISO auditokat készítettem elő. Ügyfeleimmel szoros és tartós kapcsolatot ápolok, és az éves felülvizsgálati auditokra való felkészülésben is aktívan részt veszek.