Sikerdíjas ISO tanúsítvány intézés
Önnek csak akkor kell fizetnie, ha sikeresen megkapta a tanúsítványt. A számlázás kizárólag a sikeres tanúsítás után történik.
➔ A piaci árnál olcsóbban.
➔ Csomag és felülvizsgálati kedvezmények.
Az ISO rendszer a cégre szabottan készül el, úgy, hogy az ne fulladjon bele a papírmunkába.
Áraink 2025. március 1-től érvényesek.
Az ISO 9001 tanúsítvány bevezetés díja tartalmazza a felmérést, a dokumentáció készítést és az auditra felkészítést.
Az ISO megkíván egy alap dokumentáció-szettet, ezért ezt minden cégnek, legyen az kicsi vagy nagy, el kell készíteni. Hogy ezeket a dokumentumokat hány folyamatra kell elkészíteni, azt már jelentősen befolyásolja, hogy a cég kicsi vagy nagy. Általában minél nagyobb egy cég, minél többen dolgoznak benne, annál több folyamattal dolgoznak.
A fentiek miatt mi az ISO 9001 tanúsítási árakat sávosan adjuk meg, és a cég dolgozói számához kötjük.
Egy kisebb cég, 1-5 fő között, 480e HUF-ért (+200e HUF audit díj) tudja kiépíteni az ISO 9001-et. Egy 6-10 fő közötti cég 640e HUF-ért (+200e HUF audit díj), egy 11-30 fő közötti cég pedig 950e HUF-ért (+200e HUF audit díj). 30 fő feletti létszámnál, már nem a létszámmal arányosan növekszik az ISO tanúsítvány bevezetés díja, ezért itt egyedileg egyeztetjük az árat, miután megismertük az alkalmazott folyamatok számosságát.
A bevezetés díja mellett az auditor díjával kell még számolni, ami az általunk ismert auditor esetében kb. 200e HUF.
Amit még figyelembe kell venni költség szempontból az ISO 9001-nél, hogy a megszerzett tanúsítást fenn kell tartani a minősítés éve után következő 2 évben. Ez annyit jelent, hogy évi egyszer az auditor felügyeleti auditot végez. Ehhez is felkészítjük a céget, elvégezzük az előauditot, nemmegfelelőség esetén javítást végzünk és frissítjük, bővítjük az ISO dokumentációt is. Ennek költsége a bevezetési díj 50-80%-a. Ehhez jön az auditor díja, ami kb. 200e HUF.
Az ISO minősítés tehát 3 évre szól, és ez összesen 3 auditot jelent: a minősítő auditot és a 2 felülvizsgálati auditot. 3 év után újrakezdődik a 3 éves ciklus, ami egy megújító audittal kezdődik, amit a következő 2 évben felülvizsgálati auditok követnek.
Ügyfeleinknél általában 3-6 hónap alatt megtérül a bevezetés költsége.
Az ISO 9001 tanúsítvány egy befektetés, ami költséggel jár.
Mind pénzbeli, mind időbeli költséggel. Viszont, ha jól van használva, és a kialakítása is cégre szabott, akkor az évek során a befektetés többszöröse jön vissza bevétel, renomé, cégérték vagy új üzleti lehetőségek formájában.
Külföldi piac, vagy üzleti ügyfelek esetén pedig (véleményünk szerint) egyenesen kötelező. Egy kis, pár fős céget is komollyá tud tenni egy ISO minősítés. Van olyan ügyfelünk, ahol csak ketten vannak alkalmazottak és már nekik is megérte az ISO 9001 tanúsítvány megszerzése.
Elgondolkodni mindenképp érdemes az ISO tanúsítványon. Mik a tervek, hova tart a cég, milyen lehetőségeket hozhat egy ISO 9001.
Ha az ISO tanúsítvány mellett dönt/döntenek, mi állunk rendelkezésre, hogy egy cégre szabott, hasznos és sallangoktól mentes ISO rendszert építsünk fel a cégének.
Ha Önnél nagy a létszám, de egyszerű a cég struktúra, kérem, hívjon ( +36 30 570 3238) egy egyeztetéshez.
Ha nagyobb a cég (11 fő feletti létszám) de kevés a folyamat, kérjen személyre szabott ajánlatot!
Alkalmazottak száma:
Auditor díj: 200e HUF + ÁFA
Sikerdíjas Garanciával
(több ISO esetén: 14001, 27001, 45001)
Alkalmazottak száma:
Auditor díj: 200e HUF + ÁFA
Sikerdíjas Garanciával
(több ISO esetén: 14001, 27001, 45001)
Alkalmazottak száma:
Auditor díj: 200e HUF + ÁFA
Sikerdíjas Garanciával
(több ISO esetén: 14001, 27001, 45001)
Alkalmazottak száma:
Auditor díj: 200e HUF + ÁFA
Sikerdíjas Garanciával
(több ISO esetén: 14001, 27001, 45001)
Cégünk az ISO 9001 tanúsítvány megszerzéséhez szükséges teljes körű felkészítést online biztosítja, mindössze 1 hónap alatt. Első lépésben felmérést végzünk cégénél a meglévő folyamatok és dokumentációk alapján.
A felmérés eredményei alapján felépítjük a Minőségirányítási Rendszert (MIR). Elkészítjük a MIR-hez szükséges, cégére szabott dokumentumokat, folyamatleírásokat, szabályzatokat, utasításokat, majd bemutatjuk őket.
Az audit előtt elvégezzük a belső auditot, és felkészítjük a céget a külső tanúsító cég általi auditra. Részt veszünk a tanúsító auditon, és támogatjuk a céget.
Sikeres audit után a cég kézhez kapja az ISO 9001 tanúsítványt.
Kovács-Kruzslicz Anita, PMP
Folyamatleírások ("RACI"), Szervezeti ábra, Minőségpolitika, Irányítási Kézikönyv, Irányítási eljárási utasítások, Munkaköri leírások, Minőségcélok, Egyéb belső szabályzatok (pl. Számítógépes Adatbiztonsági szabályzat), Belső szabályzatok jegyzéke
Feljegyzések összefoglaló táblázata, Jogszabályok jegyzéke, Szabványok jegyzéke, Bizonylati album (ez hasznos új kolléga betanításához is!)
Képzési követelmények, Képzési terv, Oktatási jelenléti ívek
Technikai erőforrások listája, Beszállítói és alvállalkozói lista, Beszállítói és alvállalkozói értékelés
Helyesbítő tevékenység jegyzőkönyve, Elégedettség-mérés dokumentumai
Belső audit jegyzőkönyve, Vezetőségi átvizsgálás jegyzőkönyve, Kockázat értékelés
ISO 9001: Milyen dokumentumokra van szükség a minőségirányítási rendszer bevezetéséhez?
Cégvezetés 2.0: Franchise-gondolkodás és ISO 9001
ISO 9001 és a folyamatok dokumentáltsága: 3 eset és teendők az auditra felkészülésnél
Minden ISO 9001 auditot sikeresen levezényeltünk. Ezért sikerdíjas garanciát vállalunk.
A pályázathoz, közbeszerzéshez már egyre gyakrabban kérnek meglévő ISO 9001 minősítést.
ISO 9001-el sokkal nagyobb esély van egy külföldi üzlet megszerzésére, mint nélküle.
Sokszor már az viszi el a megrendelést, akinek van ISO 9001 minősítése.
Bizonyos piacokon, iparágakban az ISO 9001 tanúsítvány elengedhetetlen a beszállítói státusz eléréséhez.
Sokan az ISO bevezetés apropóján a céges folyamatokat is rendbe teszik, és az addigi üzletmenet hiányosságokat is pótolják.
Így két legyet ütnek egy csapásra, az ISO is meglesz és a céges folyamatok is jobbak lesznek.
"...És ami a legfontosabb: az ISO 9001 megléte növeli a cég értéket és több üzleti lehetőséget teremt."
Elolvasom ➔
Építőipari logisztika, CDE, BIM, problémakövetés és egyedi protokoll-megoldások
IT fejlesztés, kritikus rendszerek üzemeltetése
Villanyszerelés
Erős- és gyengeáramú rendszerek
Információ-technológiai szaktanácsadás
Motorkerékpár, gépjármű kereskedelem
Keresőtechnológiai és ajánlórendszer-alapú szoftver technológiák fejlesztése, üzemeltetése
Számítógépes programozás
Vállalatirányítási rendszerek fejlesztése, üzemeltetése
Felhőalapú technológiák, DevOps megoldások, alkalmazásfejlesztés
Festés, köz- és díszvilágítási karbantartás
Hullámkarton dobozok gyártása
IT üzemeltetés, kereskedelem, szolgáltatások
Adatmenedzsment, adatelemzés, tanácsadás
IT üzemeltetés, kereskedelem
Mérnöki tevékenység, műszaki tanácsadás
Reklámtechnikai eszközök, rendezvényszervezés, dekor
Épületgépészet, ipari alpinista
Fémipari megmunkálás
Napelemes burkolat tervezése, gyártása, értékesítése
Sütőipari termékek gyártása és értékesítése
IT biztonság, IT infrastruktúra
Információ-technológiai szolgáltatás
Számítógépes programozás
Információ-technológiai szolgáltatás
Elektrotechnikai termékek gyártása, épületvillamoság
Komplett csomagolási megoldások és rendszerek egyedi tervezése, gyártása
Épületgépészeti megoldások: víz-, fűtés-, légtechnika
"Profibb és komplexebb szolgáltatást nyújtott, mint több korábbi sokszemélyes, nagynevű tanácsadó csapat."
Péter Árpád ügyvezető
Allied Software Kft.
"... a PMO iroda kialakítása mellett sikerült irányításával bevezetni az ISO9001, az ISO14001, az ISO20000 és ISO27001 minőségbiztosítási, szolgáltatásirányítási és információbiztonsági szabályrendszereket a cég folyamatait és szervezeti műkődését optimalizálva..."
Beke Zoltán
Soloron40 Zrt.
"... rendkívül tudatos és proaktív gondolkodású, szó szerint elébe megy a problémáknak."
Kovács Balázs
Answare Kft.
"Anitával a munka könnyen és hatékonyan ment. Támogatása folyamatos és kiszámítható volt a teljes felkészülés során, minden az előzetesen megbeszélt ütemterv alapján haladt. Maximálisan elégedettek vagyunk."
Szabó Ferenc Tamás vezérigazgató
Innovatív Informatika Zrt.
"Anitával évek óta dolgozunk együtt, mind ISO minősítések tanúsítási eljárásaiban, mind projektmenedzsment területen. Elmondhatjuk, hogy a közös munka során minden esetben felkészültnek bizonyult, az általuk nyújtott szolgáltatás minősége kiegyensúlyozott és magas szintű."
Tóth Zsolt Ügyvezető
SCMax Solutions Kft.
"Anitával a kapcsolat és az együttműködés rendkívül gördülékeny és hatékony volt. Érezhetően mindent megtett egyrészt azért, hogy jól ki legyünk szolgálva, másrészt pedig, hogy határidőre összeálljon minden úgy ahogy annak előírás szerint lennie kell. Végül jóval a vállalt határidő előtt teljesen készen álltunk az auditra, melyet egyébként elsőre, minden akadály nélkül abszolváltunk. Ha újra neki kéne futnom a feladatnak, most sem választanék hozzá más partnert."
Reinhardt Norbert CEO
Zero Software Kft.
"Rugalmasság, pontosság, megbízhatóság. Ez a hármas jellemezte az együttműködésünket, mellyel maximálisan elégedett voltam. A menet közbeni változások kellő rugalmasággal lettek kezelve, és attól se riadt vissza a FixPMO csapata, ha non-standard kérésekkel bonyolítottuk a folyamatot. Csak ajánlani tudom!"
Keszler Mátyás ügyvezető
Cyberarc Kft.
H-P: 08:00 - 19:00
1202 Budapest, Pirók Gyula u. 31.
Adószám: 13563758-2-43
Cégjegyzékszám: 01 09 390673
szakmai vezető, FixPMO Kft.
kovacs.kruzslicz.anita@fixpmo.hu
A folyamatfelmérésben, -dokumentálásban 20+ éves tapasztalattal rendelkezem, PMP képesítésű projektmenedzser vagyok, és alapos ismerettel rendelkezem az ISO 9001 szabványt illetően.
A felmérési-, folyamat dokumentálási-, és szervezési képességeim biztosítják a kompakt, 1 hónapos audit felkészítési projektek sikerét.
Az elmúlt években 100%-ban sikeres ISO auditokat készítettem elő. Ügyfeleimmel szoros és tartós kapcsolatot ápolok, és az éves felülvizsgálati auditokra való felkészülést is aktívan segítem.